poniedziałek, 7 stycznia 2013

Kto wygryzł top modelki?!

Zdaje się, że top modelki powoli zaczynają nudzić się projektantom. Domy mody rezygnują z nich coraz częściej i to wcale nie na rzecz ogranych celebrytek. Na twarze swoich wiosennych kampanii prestiżowe marki wybrały stylistki, redaktorki mody, artystki i blogerki.

Bottega Veneta do kampanii bużuterii zatrudniła profesjonalistów z branży, ale nie do jej przygotowania ale w charakterze modeli. Luksusowe produkty marki reklamują: legendarna stylistka (pracuje m. in. dla włoskiego i amerykańskiego Vogue'a oraz V) Carlyn Cerf De Dudzeele, dyrektor kreatywny Wall Street Journal - Magnus Berger i blogerka (dziewczyna Scotta Schumana) Garance Dore.






Do wiosennej kampanii Givenchy projektant Riccardo Tisci zaangażował swoich przyjaciół w tym artystkę i performerkę Marinę Abramovic (niedawno wyszedł o niej dokument "Marina Abramovic: artystka obecna"). Już od kilku lat jest ona muzą projektanta i ubiera sie prawie wyłącznie w kolekcje zaprojektowane przez Tisci dla Givenchy.



Do filmiku reklamowego ikonicznych torebek typu mini Louisa Vuittona, marka zaprosiła trzy słynne blogerki i redaktorki: Szwedkę Elin Kling (stylebykling.nowmanifest.com/), Amerykankę Hanneli Mustapartę (hanneli.com) i Rosjankę Miroslavę Dumę. Wszystkie razem wystylizowane na lata 60. pozują na ulicach Paryża. Video pod linkiem poniżej:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz